Veiklos kokybės įsivertinimas
- Informacija
- Atnaujinta: 2025 spalio 19
- Peržiūros: 3676
Išorinis mokyklos vertinimas mokykloje vyko 2017 m. kovo 20–23 dienomis. Trumpoji vertinimo ataskaita čia...
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė
2023 m. sausio 19 d. mokyklos direktoriaus įsakymu Nr. V-11 sudaryta tokia atnaujinta darbo grupės sudėtis:
Loreta Stasiūnaitė – matematikos vyr. mokytoja, darbo grupės vadovė;
Jūratė Bladaitienė – pradinių klasių vyr. mokytoja;
Audronė Klimaitienė – pradinių klasių vyr. mokytoja;
Ingrida Parnarauskienė – pradinių klasių vyr. mokytoja;
Gedutė Pocienė – vokiečių kalbos vyresnioji ir istorijos mokytoja metodininkė;
Greta Petrylienė – soc. pedagogė.
Darbo grupės veiklos koordinatorė – pavaduotoja ugdymui Asta Tautkienė.
Pasirinktos veiklos srities rodiklių įsivertinimas
2. Ugdymas ir ugdymasis
2.3. Mokymo kokybė
2.4. Mokymosi kokybė
Žemiausiai įvertinta (mokinių)
Mokytojai skiria namų darbus, kuriuos reikia atlikti kartu su vienu ar keliais klasės draugais.
Nebūna taip, kad mokytojai kontrolinį darbą pavadina savarankišku ir tada rašome kelis kontrolinius darbus per dieną.
Namų darbų, užduodamų per įvairių dalykų pamokas, krūvis nėra per didelis.
Mokiniai pamokos metu gali pasirinkti, kiek jie sugebės išmokti žodžių ar atlikti pratimų.
Pamokos metu į užduočių atlikimą įtraukiami visi klasės mokiniai.
Geriausiai įvertinta (mokinių)
Mokytojai stengiasi kuo geriau mus išmokyti.
Jei ko nors per pamoką nesuprantu, aš galiu paklausti savo mokytojų.
Tėvams ir kitiems namiškiams įdomu, kaip man sekasi mokykloje.
Mokytojų rašomi kontrolinių darbų įvertinimai yra pelnyti.
Mokytojų rašomi namų darbų įvertinimai yra pelnyti.
Geriausiai įvertinta (tėvų)
Per klasės tėvų susirinkimus, kitų susitikimų su mokytojais metu mūsų vaiko pasiekimai ir pažymiai nėra lyginami su kitų klasės mokinių pasiekimais ir pažymiais, o yra palyginami vaiko ankstesni pasiekimai su dabartiniais pasiekimais.
Mokytojų mūsų vaikui rašomi įvertinimai už atsakinėjimą pamokų metu, kontrolinius, namų darbus yra pelnyti.
Mokykloje vykstantys mokinių pasiekimų aptarimai su mokinių tėvais yra organizuojami tinkamai.
Mes gauname aiškią informaciją apie mūsų vaiko mokymąsi, pažangą bei pasiekimus, mokymosi spragas.
Mokymosi metu skatinama aktyvi mūsų vaiko veikla: jis skatinamas klausti, tyrinėti, ieškoti, bandyti, pritaikyti, analizuoti, spręsti problemas, kurti. Mokyklos mokytojai jaučia atsakomybę už savo darbo rezultatus.
Žemiausiai įvertinta (tėvų)
Nebūna taip, kad mūsų vaikui tą pačią dieną kelių pamokų metu reikia rašyti kontrolinį darbą.
Nebūna taip, kad mūsų vaikui vienomis dienomis užduoda labai daug namų darbų, o kitomis – labai mažai arba apskritai nieko.
Mūsų šeima yra supažindinama su mokyklos ugdymo proceso planais (ko, kaip ir kiek vaikas mokysis, kokia bus užklasinė veikla).
Mūsų vaikui patinka mokytis mokykloje.
Mokytojų per pamoką pateikiamą medžiagą mūsų vaikas supranta.
Per pamokas pateikiamas užduotys mūsų vaikui nėra per sunkios.


